אודות המרכז טסט
ישפרו סנטר קריית גת היה המרכז הראשון שנבנה על ידי חברת ישפרו. הוא נחנך בשנת 2002 ונבנה במתכונת "פאוור סנטר" עירוני במטרה להעניק לקהל לקוחותיו חווית קניות מהנה ונוחה. מרכז הקניות הפתוח מאפשר לקהל לקוחותיו להגיע עם רכבם עד כמטרים ספורים מהחנות וליהנות משפע של מקומות חנייה ללא צורך בתשלום. במרכז פועלים כ- 45 בתי עסק והוא משתרע על פני כ- 11,000 מ"ר.
בין השוכרים הבולטים במתחם ניתן למצוא את שופרסל, אפרודיטה, סלקשיין, מרכז שירות פלאפון,1001 דברים טובים, קופות חולים לאומית, מאוחדת מכבי וכללית בנק איגוד, שר המשקים, דיסקרט אופנה, א.ל.מ – רשת חנויות חשמל, SEKTOR, KEDS, רשת סקרה, נעלי קליגולה, מצעים יפים, פיצה בריבוע ועוד.
שעות פעילות :
- בימים א'-ה' בין השעות : 10:00-21:00
- בימי ו' וערבי חג : בין השעות 09:00-14:30
- במוצאי שבת וחג : מצאת השבת/החג ועד 22:00
אנשי קשר :
- אורי אלוני, מנהל ישפרו סנטר קריית גת – 052-2081417
- מייל : uria@ispro.co.il
- טלפון: 08-6815265
הסדרי נגישות :
קבוצת ישפרו נוקטת בהליכים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל מבקרי נכסיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות – התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.
קבוצת ישפרו מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה ונגיש לאנשים עם מוגבלות לאורך שנים רבות.
להלן דרכי הגישה למתחם ואופן ההתאמה לבעלי מוגבלויות:
- כל הכניסות למתחם מותאמות נגישות.
- במתחם 2 מעליות נגישות.
- שילוט הכוונה מתאים.
- 8 חניות נגישות לאדם עם מוגבלויות – לרכב בעל תג נכה.
קבוצת ישפרו קשובה לצרכי מבקריה בכל עת וממשיכה בעבודות התאמה על פי תכנית סדורה,
המתעדכנת בהתאם לדרישות החקיקה המשתנות ובהתאם לפניות וצרכים המתעוררים מעת לעת מהשטח.
רכז נגישות מתחם :
שם: משה מאמיה
תפקיד: מנהל תפעול ארצי
טלפון: 052-8411117
מייל: Moshem@tnuport.co.il